it's my birthday today:)..yeahooooo!!!
got bunch of phone calls, sms wishing me happy birthday starting 12.00am.sgt2 happy:)
and most of all surprised birthday party di siang hari @ my office. aku langsung tak jangkakan sebarang celebration coz of Ramadhan (ekceli akak2 tu wish aku happy birthday pun aku da cukup happy)
ni dia ketua party dtg semasa aku baca paper.terkejut beruk aku.da la tgh marah kat PLUS masa tu sebab aku tak dapat diskaun untuk tol balik raya. tetiba dapat kek birthday lak kannn...sejuk sikit hati aku.hehe

yang pakai tudung biru tu antara dalang utama yang bertugas semasa majlis penyampaian kek birthday tu. dalam gambar ni dia tak berapa happy sebab dia baru je hilangkan baucer laki dia n bos kitorang untuk berbuka puasa kat concorde



tadaaaaaaaaa....sab n amy yang sgt gembira kerana berjaya mengejutkan aku.hehe


its my birtday cake. kalau korang tgk bebetul sebenarnya dorang tercucuk lebih lilin kat kek tu.boleh plak wat umur aku 26thn. ampes tol.aku muda lagi akak2 oiiiii..hehe. the wrapped one is birthday present from sis amy. masa aku taip ni aku tak buka lagi hadiah tu (yg for sure bukan crocs idaman aku)hehe..btw tq..i love gift:)


yeaa...lastly it's my advance birthday gift. dari korea lagi u all..happy sgt:)
sooooo sweet:)..thanks Ms.Yong...really appreciate it
akhir kata..thanks for remember my birthday. u make me smile selebar alam today:)


1 Comment:

  1. ♥Syamelia♥ said...
    hehheheheh...
    glad u like it..

    act surprise 2 bukan la from 3 of us jer, from k myn n kak nied gak...
    tp biasala, kitorang ber3 yang jadi 'mak hayam' nyer...
    yg lg 2 is low profile...
    hehhehhe... sebaik dia x baca blog kn... kalu x, mati guer....

    hello.. harussler hadiah 2 bukan croc idaman u meramnkap idaman i gak...
    kalu nk croc pun, ada xde, i leh beli yang bijik nk tampal dkt kasut 2 jer la...
    ekekkekekek.....

Post a Comment



Post a Comment