~can't wait~

yeay! tomorrow is my birthday. fizi has promised a pelasent surprise for me..
as for i'm in birthday mood, i really love to talk about cake.
this is my dream cake. so chanteekkk.but i'm not so sure if i can eat this. too creamy lor..
talking bout cake, my lil sister, achik sgt pandai buat cake. n also sabrina, gila ampes sebab suka kutuk cara i sebut kek. oiiii mak nenek.takde la jawa sgt cara aku sebut kek tu eh.....


huh.maybe this is hafedzy's dream cake. haha


wasn't my dream cake. yucks. saje letak gambar tu kat sini coz aku tau kak amy takleh tengok kek camni. dia kata cantik(betul ke ayat aku ni) tapi sgt2 tak sesuwaiiiiiiii la letak gmbr camni atas kek.


cnfirm aku takmo kek camni utk besday aku. take note everyone. takde sape leh telan kek ni k...
ok la,as for my besday tomorrow, there's nothing that i want accept happiness with my mr hafedzy, good job, happy family an more money....
happy birthday to myself in advance:)

1 Comment:

  1. ♥Syamelia♥ said...
    happy besday hannah...
    aiyooo gigih sgt carik pic bday cake kn...
    sorryla, xdpt bg cake coz bulan poser...

    motiff ckp i suka kek yg 1 itew...
    sungguh creative la, tp mcm kureng seswai kot...

    ps: imagine potong kek jenis gitew dkt intekma... aiyooo harus horror kn....
    lol

Post a Comment



Post a Comment