Shopaholic

I am not a shopaholic. but i do believe in shopping treatment.


lately jiwa kacau. dengan semua benda. even pasal nyamuk pun boleh jadi isu.

treatment? nothing goes well as full day shopping trip. it works really good for me. *clap*

entahla.mungkin jiwa aku terlalu halus atau aku terlalu banyak belajar dari kesilapan yang dulu. feels like i'm losing my fiance now. ye, ini dugaan.

Allah takkan uji hambaNya melainkan Dia tahu hamba itu mampu memikul ujian itu. tapi, mampukah aku? sekarang nak berfikir waras pun ambil masa. most of the time aku seems untuk mengelak dari menghadapi. entahla....

mujur suasana di tempat kerja agak okay sekarang so aku ada ruang untuk lupakan sedih sementara.

Allah..permudahkan la urusan kami.

it's been 8 years. me n him. and i never find a way to love, to need and to be with somebody else.

love is the most hurtful moment. also the sweetest things happens in my life

2 Comments:

  1. diyana.arifin said...
    shopping tak hajak..
    uwaaaaa...cepat2 la kawen..
    tayah la tunang2 da..
    kawen la raye petame tu..
    tayah wat kenduri..
    open house je...
    Hannah Yunos said...
    shopping sensorang je nox. leh jalan sampai pening takde sape marah or ajak balik cecepat. ehe =p

    huuu..kalau la senang cmtu kan kawen ni. skang gak aku ajak dia nikah.

    ko pun tak payah tunang. kawen terus. sonang. jimat pun ye

Post a Comment



Post a Comment