:: blissful weekend ~

apa anda buat weekend yang lepas? ai? ai ikut encik tunang balik kampung. ehe =p (muka gedik)


a very short holiday so we intend to fill it it hectic-activity. benda2 merepek dalam kepala aku seperti

1) makan durian sampai muntah.

2) pergi kenduri kawen

3) berjalan ke perak

4) kenal dan jumpa semua paman, wak.mbah & bibik dia ( pakcik, tok sedara & makcik )

5) nak tidur bilik belakang sebab bilik tu sejukkkk gila

6) rancang tarikh kawen.

kesemua enam telah tercapai. tiba2 satu hasrat yang hampir 2 bulan terpendam cari air nira pun tercapai. HAHA. ni semua gara2 sepanjang jalan nak ke perak aku sibuk kira gerai tepi jalan and, tadaaaa!! ada gerai air nira. aku menjerit sampai pizi pull over ok. haha. terkejut mamat tu. bila aku cakap aku nmpk gerai air nira, aku terus dapat tiket ' makian free' dari 2 orang. hehe =p

ok, ai tak kisah u oll marah ai janji ai dapat air nira. tapi,hampa. tulisan je ada. gerai tak bukak. baiklah, patah hati di situ. NEEEXXT!!

isnin sebelum pulang kami ke rumah mbah. maksudnya atuk as in malay la.perjalan yang agak patah hati gara2 air nira. diam aje la aku dalam keta. mujur tak pregnant kan. haha. secara tiba - tiba abg edy bentikan keta tepi jalan. uih. da kenapa ni? 5 saat selepas -----> yeay!! gerai air nira bukak. secara tamak dan gembira aku beli 3 bungkus. hehe. keputusannya - air nira memang sedap. pasni nak cari yang tanpa gula pulak. ehe.

baiklah. sebenarnya eksaited nak cite tang air nira je. hehe. ok. babai




0 Comments:

Post a Comment



Post a Comment