bunga wedding

picture's below is k.emy with the flowers. heh..abes kembang bunga tu dibuatnya.hilang seni gubahan yang aku cuba pertahankan..hehe


dalam gambar ni,ada 3 warna bunga ( mungkin korang akan nampak 2 jer sebab ros kaler kuning menyamar jadi logo kat baju k.emy).kesemua bunga itu adalah hasil kutipan dari wedding semalam.aku dengar bunga2 nan indah itu akan dibuang, jadi aku selaku staf yang takde kena mengena dengan keluarga pengantin merasa sangat rugi jika bunga itu dicampak ke tong sampah begitu sahaja.jadi aku ambil yang mana masih cantik dan bawa lari ke opis..hehe


ini pula adalah gambar hasil tangan aku sendiri, (amek gambar sendiri, pastu mata tertutup dengan bunga n gambar lak gegar.pendek cerita, serba kekurangan)tapi aku bangga sebab takde sekuntum bunga pun yang layak menyamar untuk jadi logo kat baju aku.ala,lagipun cam la bunga2 tu heran sangat kan nak jadi logo aku.baju aku ni je dah penuh dengan corak2 klasik sperma ( bak kata ifral @ nonok coffee house sambil menarik-narik baju aku untuk pastikan baju aku diperbuat dari kain cotton, bukan dari kain murahan seperti plastik,cthnya)


ini pula bunga gubahan aku, tanpa aku atau k.emy.sungguh indah kan? ( ceit, u kata i tak indah hana?? - dialog yang bakal k.emy jerit after baca blog ni).walaupun tanpa bowl yang mewah untuk dijadikan hiasan di dalam opis, bunga itu tetap berseri di meja hazmil yang bakal aku rebutkan mulai esok.
motif kat sini ialah aku tak paham kenapa orang dulu2 samapi sekarang menyamakan wanita dengan bunga.cth nya wanita yang tiada dara lagi seolah-olah bunga yang layu dan tidak berkembang cantik.adakah ini bermaksud bunga2 yang aku ambil malam tadi sudah tiada dara kerana setiap2 satu bunga tersebut telah layu?
hmm..pening.tapi takpela aku taknak membincangkan isu dara di sini.senstif beb..kang tak pasal2 makan maki lak aku kat blog ni..


0 Comments:

Post a Comment



Post a Comment